דף הבית
קורסים וסדנאות
איך עושים שוֹלֶם בין כסף ליחסים בעולם הטיפול

איך עושים שוֹלֶם בין כסף ליחסים בעולם הטיפול

אירוע בבית שוֹלֶם למטפלים, יום שלישי, 12.9.23 , 20:30 - שד' רוטשילד 103 ת"א

אם אתם עוסקים במקצוע טיפולי אתם בטח נתקלים לא מעט בקונפליקטים של בני אדם סביב עניינים כספיים. בטח כשמדובר בעניינים זוגיים/משפחתיים קונפליקט על כסף מאפשר דיאלוג משמעותי על יחסים ודרך זה, פעמים רבות, מתאפשרת הטבה ביחסים והגעה להסכמות.

אתם מוזמנים לאירוע טרנספורמטיבי, בו נחשוף חלק מהסוד הטמון בתהליכי הגישור, המאפשרים את ניתוב הקונפליקטים הכספיים בתוך מערכות יחסים למרחבי ההסכמה. הצטרפו אלינו לדיון מרתק ומאיר עיניים שישאיר אתכם מלאי השראה ולהיחשף לכלי גישור רבי עוצמה. אירוע זה מיועד למטפלים, יועצים, אנשי מקצוע בתחום בריאות הנפש ,ולכל מי שמבקש לקבל כלים לבניית קשרים חזקים יותר בין כסף לבין יחסים.

כל כך הרבה פעמים ראינו איך קונפליקט כלכלי עשוי להביא להרס במערכת היחסים, ללחץ, מתח ואפילו ניתוק. ראינו גם איך מורכבות במערכת היחסים באה לידי ביטוי בשיח הכלכלי. מערכת היחסים הזו בין כסף ויחסים מוכרת למטפלים רבים, שלא אחת מוצאים עצמם לכודים בין הסדרת הקונקרטי והדחוף ובין העמקה בדינמיקת היחסים.

במהלך האירוע נחקור את אומנות הגישור ואת הפוטנציאל הטרנספורמטיבי שלה בכל הנוגע לפתרון מחלוקות פיננסיות, באמצעות דוגמאות מהחיים האמיתיים. את האירוע ילוו חברי פאנל מומחים מעולמות הגישור והטיפול שיציגו אסטרטגיות מעשיות ותובנות משמעותיות, שיסייעו למטפלים להפוך גם למגשרים יעילים במקרי הצורך.

הנה כמה מהנושאים שנעסוק בהם:

  • חשיפת הדינמיקה הנסתרת של קונפליקטים כספיים ומערכות יחסים
  • כיצד מנתבים דיאלוג תחרותי לדיאלוג של שיתוף פעולה
  • מתן כלים וטכניקות גישור מעשיים למטפלים לנווט בתוך סכסוכי כספים
  • הקשר בין גישור וטיפול – מתי וכיצד המטפל יכול להשתמש באסטרטגיות גישור בחדר הטיפול ומתי נכון להעביר את המקרה לגישור.

 

מחכים לכם!

SAVE THE DATE : 12/9/2023 ב-20:30.

רוטשילד 103 ת"א

להרשמה לחצו כאן

*יש לנו רק 20 מקומות אז כדאי להזדרז ולהירשם

לפרטים נוספים לגבי ההרשמה יש למלא את הטופס

    תפריט נגישות