דף הבית
גישור עסקי
גישור פנים ארגוני

גישור פנים ארגוני

במרכז שוֹלֶם לגישור אנו מכירים בחשיבות הרבה של כל הרבדים המקצועיים והרגשיים, ומסייעים לאנשים המרכיבים ארגונים לנהל תקשורת יציבה לאורך זמן. גישור בארגונים חוסך זמן, כסף ומתח. 

אי הסכמות מקצועיות ואישיות הן חלק מהשגרה בכל ארגון. מבין אי ההסכמות, רק ויכוחים עקרים המובילים למבוי סתום מייצרים נזק. דיון מקצועי ונטול שיפוטיות נועד למנוע פגיעה אישית במעורבים ובתפוקות ולכונן מנגנונים שיאפשרו תקשורת בכל סיטואציה עתידית.

לנבחרת המגשרים שלנו ניסיון ייחודי בפריטת משברים ארגוניים לדיאלוג מקדם, המאפשר הבנות והסכמות.

    גישור פנים ארגוני מציע שירותי תחזוקה למבנה החברתי והמקצועי

    ארגון מתקיים בזכות שמירה על האינטרסים המשותפים להצלחתו והצלחת עובדיו.

    מחלוקות תלויות ועומדות מייצרות תחושות כעס, אכזבה ומרמור. מטבע הדברים דעות שונות יתקיימו לנצח ולפיכך נוסף על יישוב מחלוקת, גישור בארגון מסייע לנהל נכון גם את המחלוקת הבאה, ובפרט מעניק הגישור למנהלים עקרונות פרקטיים ליישוב סכסוכים.

    בדומה לשמירה על תשתיות התקשורת הפיזיות, עובדים ומנהלים הנחשפים לעקרונות גישור בארגונים מתחילים ביישום עקרונות אלו בו במקום ותורמים הדדית לסביבת עבודה מעצימה.

    הדדיות כמפתח להגברת תפוקה ורווחיות

    הצלחתו של ארגון מתבססת על שיתוף הפעולה בין האנשים המרכיבים אותו. קונפליקטים משפיעים על רמת הריכוז של העובדים ועל הדינמיקה בארגון כולו: המוטיבציה נפגעת ועמה לעיתים נמצאים בסיכון הפרנסה או המוניטין האישי או המקצועי, חברויות ויחסים מקצועיים.

    נבחרת המגשרים שלנו אירחה לאורך השנים במרכז שוֹלֶם וכן ביקרה צוותים רבים בארגונים שונים וסייעה בהנעת תהליך גישור מקצועי המוביל לתחושת רווחה ויציקת מוטיבציה בעובדים. הקניית דרכים לתקשורת עתידית יעילה מסייעת לשמר מצב זה.

    גישור - כי פתרונות מנסחים ביחד

    לגישור יש עדיפות מובהקת על פני ניסיון "להנחית פתרון מלמעלה". בהיעדר גישור, על מנהלים נכפה לעיתים להתערב בהחלטות רגישות או לא רלוונטיות למקצועם. על הצדדים נכפה פתרון חלקי או לא מאוזן, שקשה לעמוד בו, ללא התייחסות לעתיד או להסרת התחושות הרעות.

    פתרונות כפויים הם זמניים ונזקם רב מתועלתם. הייחודיות של שוֹלֶם כמרכז לגישור היא בסיוע לצדדים לנסח יחדיו הסכמות משותפות, הצופות פני עתיד ונועדו לשרוד לזמן ארוך. הצלחותינו נשענות על הניסיון העשיר שלנו והגיוון המקצועי של נבחרת המגשרים המוסמכים שהרכבנו.

    מגשרים מקצועיים מציעים ראייה אובייקטיבית לצד גמישות דיונית מלאה, ומכאן גישור בארגונים הוא הדרך המהירה לעצור סיטואציה מלהסלים או מעובדים מוכשרים לעזוב. גישור בעבודה מצליח להפוך את סביבת העבודה לרגועה ותומכת.

    סביבה מעצימה תורמת לתקשורת פתוחה בין עמיתים וזו יוצרת הזדמנויות לצמיחה גם במצבים מורכבים.

    מחלוקות + קשב = מנגנון התייעלות

    התכנית הייחודית של שוֹלֶם לגישור בארגונים מעניקה דרכים פשוטות וישימות לחיזוק מערכות היחסים המקצועיות והאישיות. תכנית תקשורת פנים ארגונית מעניקה בטחון בכל סוג של הידברות בין האנשים בארגון, ונושאים שנויים במחלוקת הופכים, בזכות הקשב לאחר, לבסיס לשכלול והתייעלות.

    אנו מסייעים לתרגם דעות שונות להשתכללות מקצועית.

    אתם מוזמנים להתייעץ איתנו בכל עת, באופן דיסקרטי, בכל מקרה בו לדעתכם עלולה לצוץ מחלוקת ובוודאי כאשר כזו כבר קיימת. במרכז שוֹלֶם לגישור עומד לרשותכם ניסיוננו המשותף בתחום המשפטי, פסיכולוגי, ארגוני ועוד.

    רוצים לדעת עוד? דברו איתנו...

    תפריט נגישות