דף הבית
מאמרי גישור
קורס גישור: מחיר, תכנים ומרצים

קורס גישור: מחיר, תכנים ומרצים

גישור הוא יכולת הקיימת במידה משתנה בקרב כל אדם. קורס מעמיק בגישור משדרג את היכולת הזו לרמה מקצועית ומרחיב את ארגז הכלים שלנו כבני אדם וכאנשי מקצוע לשארית חיינו. להלן נסקור את העקרונות וכן כמה עולה קורס גישור.

1. מגשרים מקצועיים

עלות קורס גישור תלויה בשאלה מי עומד מאחוריו ומהו היקף הקורס. בבית שוֹלֶם לגישור נבחרת של מגשרים מקצועיים ובעיקר מנוסים: בשונה ממדריכים אשר עיסוקם הוא בהדרכה על אודות גישור ופחות בפרקטיקה, המרצים שלנו הם מגשרים אשר זהו מקצועם, בעלי ניסיון רב שנים המציגים תרחישים מציאותיים. בצוות תמצאו עורכי דין ופסיכולוגים, מרצים ואנשי טיפול אשר יחד מעניקים נקודת מבט רחבה ומרתקת על ההתמודדות המקצועית עם סכסוך על השלכותיו הרגשיות, הכלכליות והמשפטיות.

2. תוכן מדוייק השאוב מהמציאות

יכולת הגעה לפתרונות יצירתיים היא בעינינו דרך חיים גם מחוץ למשרד או כיתת הלימוד. הניסיון מעניק לנו פרספקטיבה שאין שני לה העוברת למשתתפים בקורס. מאחורינו מאות גישורים מוצלחים ולפניכם שפע של ידע פרקטי לצד הפן האקדמי, המפרט את הרקע החוקי והאתי. אנו ניגע בנושאים מרתקים כמו ערכים מול אינטרסים, יצירת תקשורת בין אישית והקשבה על רקע תחושות קשות, התייחסות לרכיבים פיננסיים וכלכליים בסכסוכים, פיתוח כישורי משא ומתן וזיהוי רגישויות, גישות שונות לסייע ביישוב הסכסוך, עריכת הסכמים ועוד.

3. קבוצה קטנה ואיכותית

עלות קורס גישור משקפת לעיתים (אך לא תמיד) את איכות הקורס. מחיר הקורס בשוֹלֶם כפוף לעובדה שהוא נדיר למדי, שכן אנו מקפידים הקפדה ניכרת ומיוחדת על בחירת המשתתפים בקורס. הפונים אלינו נדרשים להיות בעלי תואר ראשון לפחות, ובמקרים מיוחדים מתקבלים משתתפים ללא תואר אך לאחר שנים של ניסיון רלוונטי ויכולת אישית גבוהה. התשובה לשאלה כמה עולה קורס גישור משתנה, ואל שוֹלֶם לא כל הפונים מתקבלים: המתכונת שלנו מכוונת להקמת קבוצה שתאפשר למידה פורה ויעילה ודינמיקה המאפשרת הקניית ידע מהותי ועמוק. אנו מקיימים לרוב קורס אחד בשנה, לפיכך, וכפועל יוצא מצליחים להסמיך מגשרים בעלי פוטנציאל עצום. פנו אלינו, נשוחח ונכיר ונשמח להציג בפניכם את האפשרויות.

4. עלויות ומחירים

כל קורס בגישור מציע תוכן שונה והיקפים אחרים ולפיכך לשאלה כמה עולה קורס גישור יש תשובה בדמות טווח מחירים בכפוף לפרמטרים הנ"ל. לקורס גישור מחיר משתנה ולכן פתחנו במרצים, בתוכן ובקבוצה. היקפם של רוב הקורסים נאמד בכמה עשרות שעות אקדמיות והמחירים נאמדים בכמה אלפי שקלים – ובהערכה כללית בין 4,000 ש"ח ל-9,000 ש"ח לקורס גישור. לעיתים משקפת עלות קורס גישור תוכן מהותי, אך לעיתים מחיר זול לקורס מתמקד בקבלת תעודה ותו לא. מכיוון שהקורס שלנו נדיר, המרצים המובילים שלנו מצויים בחזית עולם הגישור האמיתי והקבוצות הן קטנות, אנו מאמינים שמחיר הקורס אצלנו משקף יותר מתמורה מלאה עבור מי שמעוניין לפתח כישורים מקצועיים (ואישיים) בהם ייעשה שימוש קבוע בעתיד.

שוֹלֶם הוא המקום ללמוד גישור עבור מי שמעוניין לעשות זאת באופן מהותי ולא למטרת תעודה בלבד:

אנו מציעים הזדמנות לקורס מסקרן וקולח, עשיר ומעשיר, ומציעים לרוב לא יותר מקורס או שניים בשנה.

קורס גישור בשוֹלֶם יחשוף אתכם בפני תכנים מרתקים מעולמות החוק והמשפט, הפסיכולוגיה וההכרה, הביולוגיה האנושית ומנגנוני הקשב והשיחה. מניסיוננו ולאור התגובות להן זכינו לאורך השנים, מגשרים מוצלחים הם מי שחוו על עצמם את השינוי התפיסיתי הנדרש על מנת לעבור ממאבק עקר לפשרה הוגנת ומסוגלים בהמשך להקנות אותו לאחרים: לשם אנו מכוונים.

הפנמת עקרונות הגישור יוצרת שינוי תפיסתי. רכישת היכולת לייצר דיאלוג בסכסוך עסקי או משפחתי תלווה אתכם בבית ובעבודה, בכביש ועם המשפחה. כללי האתיקה והסטנדרט בו אנו כמגשרים מקצועיים עומדים, העמדה הנייטראלית שנפתח יחד, תום הלב והכנות המצויים בהקשבה פתוחה – כל אלו יישארו אתכם לנצח.

 

רוצים לדעת עוד? דברו איתנו...

תפריט נגישות